Spain through my phone

Hups, tässä tulikin ihan vahingossa pidempi postaustauko kun on ollut niin paljon kivaa tekemistä ja aika on kulunut kuin siivillä. Hassua kun kesällä aika tuntuu menevän vielä tuplasti nopeammin!
Tässä postauksessa vähän vielä lisää reissujuttuja ja nyt onkin vuorossa mun puhelimen kätköistä löytyviä kuvia. Mun mielestä puhelinkuvista välittyy monesti jotenkin erilainen fiilis kuin kameralla otetuista, puhelin kun kulkee mukana pienen kokonsa ansiosta helpommin ja se tuleekin kaivettua ahkerammin esille tietyissä tilanteissa.
Tästä se matka sitten alkoi // aand here we go... // Neljän tunnin lentomakan jälkeen käytiin nappaamassa kaara alle ja lähdettiin ajelemaan lopulliseen päämääräämme. Ihanan erilaisia maisemia pääsi ihastelemaan jo heti reissun alkumetreillä. // Näitä Xixonan maisemakuvia tuli napsittua ahkeraan. Tää kuva oli heti ensimmäiseltä näköalatasanteelta joka osui matkan varrelle.
Lentomme oli niin aikaisin aamulla perillä, että heti kamojen kämpälle heittämisen jälkeen lähdimme tutkimaan kylää // Xixona oli täynnä ihanan värikkäitä taloja, söpöjä pikku parvekkeita, kukka-asetelmia ja erityisesti noita hauskoilla laatoilla ja mosaikkilla tehtyjä seinänpätkiä löytyi sieltä paljon.
El Campellon rannalla tuli vietettyä paljon aikaa ja tuota rantakatua tulikin rampattua monesti eri suuntiin // Salt in the air, sand in my hair // erimakuisia jätskejä tuli maisteltua ahkeraan ja mun lemppareiksi muodostui kuvassakin oikealla näkyvä melonijätski, nam // Voiko palmuista ottaa liikaa kuvia?
Ainakin tuolla päin Espanjaa sunnuntaina ei ollut mikään paikka auki, joten käytimme päivän Xixonan yhdelle vuorelle kiiveten ja maisemia ihaillen. Tuolla oli niin ihanan vapautunut fiilis ja maisemia olisi voinut katsella ihan loputtomiin.
Suuntasimme yhtenä iltana katsomaan Alicanten menoa // Mulla oli Alicanteen mennessä yksi toive, että halusin nähdä tuon aaltokuvioisen kävelykadun ja ihan vahingossa lopulta päädyimmekin sinne suunnalle ravintolaan! // Alicantessa oli meneillään paraati, joten ihmisiä oli kerääntynyt kaduille PALJON // illan päätteeksi vielä lempparidrinkillä
Löydettiin Benidormin keskustasta ihana karkkikauppa, jossa karkit oli laitettu esille tuollaisiin tynnyreihin. Hauska idea! // Benidorminkin rannalla tuli vietettyä muutama päivä tehokkaasti // Mun periaate matkustellessa on aina "maassa maan tavalla" joten halusin innolla testailla perinteisiä espanjalaisia ruokia, paella on yks lemppareista! // Yksi ilta vierähti minigolfissa ja allekirjoittaneelle taisikin tulla aika murskatappio kyseisessä skabassa :D
Tapaslautanen täynnä herkkuja // Näitä maisemia tulee kyllä ikävä! // Meidän "naapurin" ikkunassa oli joka päivä söpö koira ja viimeisenä päivänä se tuijotti meitä surullisilla silmillä ihan kuin tietäen, että olemme pian lähdössä. // Lentokentällä vielä pakollinen Starbucks käynti ja sen jälkeen kohti kotia. Espanja olit ihana!

Mut löytää muuten Instagramista nimimerkillä katariinas, joten kannattaa käydä seurailemassa jos kiinnostaa! Sinne tulee monesti päiviteltyä vähän useammin kivoista hetkistä ja arjen pienistä iloista.

4 kommenttia

1. Ahh aivan ihania kuvia, tää ei mitenkään auttanut mun matkakuumeeseen:D Voi kun pääsisi johonkin ♥

1. Haha voih, itsellekin tuli näitä kuvia katsellessa hirveä ikävä takaisin! Tää kaukokaipuu on kyllä ihan loppumaton :D

2. Voi että miten ihania loma kuvia taas! 8) ei pitäis varmaan katella näitä kun matkakuume sen kuin pahenee vaan :'D